خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/12 - 14:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی:

راهپیمایی22 بهمن فرصتی برای تبلیغات انتخابات نیست

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید دارد که نباید با اقدامات انتخاباتی در راهپیمایی 22 بهمن، ذهن مردم را از موضوع اصلی یعنی پشتیبانی از اصل نظام  منحرف کرد.

عزت الله یوسفیان ملا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مردم با حضور چندین باره در راهپیمایی های مختلف که می توان از آن ها به عنوان رفراندوم یاد کرد، ماهیت و اصل نظام را تایید کردند، حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر پاک شهید سردار قاسم سلیمانی و یارانش بار دیگر انقلاب و نظام را بیمه کرد.



عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس با تاکید بر هر چشم عدالت بینی پیام راهپیمایی عظیم شهید سلیمانی را دیده است، عنوان کرد: به هر حال کشور در هر بازه زمانی شرایط خاصی بر کشور حاکم است که نباید این مسائل را به جریان اصلی نظام و انقلاب نزدیک کرد یا پیوند زد.



نماینده مردم آمل در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به اهمیت انتخابات در کشور، گفت: انتخابات مسئله جدی و قطعی در کشور است و هر کسی حق  دارد در صورت احراز صلاحیت وارد عرصه رقابت شود اما نباید از راهپیمایی های 9 دی و 22 بهمن به نفع انتخابات استفاده کرد، این کار قطعا ظلم به اصل نظام و اصل حاکمیت است.



وی تاکید کرد: بنابراین مسئولین باید توجه داشته باشند تا از هرگونه ورود به مسائل انتخاباتی، مسئله شخصی و غیره به راهپیمایی 22بهمن جلوگیری شود، از سوی دیگر کاندیداها نیز اجتناب کنند، پوستر تبلیغاتی در این راهپیمایی نیاورند چرا که منحرف کردن ذهن مردم از اصل و ریشه  نظام واقعا گناه نابخشودنی است.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس گفت: راهپیمایی 22 بهمن صرفا جشن پیروزی  انقلاب اسلامی است برای اینکه ماهیت این روز مخدوش نشود نباید به سمت و سوی تبلیغات انتخاباتی رفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 294963
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار